lørdag 14. mars 2009

Spor og volleyballresultater

I går hadde vi siste volleyballkamp for sesongen. Vi vant over Askøy og endte til slutt på en 2. plass. Det er hakket dårligere enn i fjor, men vi er kjempefornøyd likevel :-)
Før kampen i går la jeg ut et ca 300 meter langt spor til Kajsa. Dette dro vi ut for å gå i formiddag, altså 17 timer senere. Det er en stund siden sist vi gikk gamle spor, så jeg var litt usikker på hvordan det skulle gå. Kajsa hadde full kontroll hele veien, riktignok var det et par steder hvor hun tok en ekstra sjekkerunde, men hun hadde ingen problemer med å følge sporet. Neste gang får jeg gjøre det litt vanskeligere for henne; enten ved å la det ligge enda lenger, eller legge inn noen vanskeligere momenter underveis. I tillegg bør det minst være 2-3 ganger så langt.
Nira fikk også et lite spor i dag. Det var vel bare 150 meter langt og med 2 baller liggende i sporet. Hun fulgte sporet kjempefint, men det å plukke gjenstander og komme til meg med de, det er vel ikke hennes sterkeste side. Jeg lurer litt på om jeg kanskje skal lære henne dekkmarkering i sporet. Det har jeg lenge hatt lyst til å teste ut. Siden jeg må gjøre en jobb med markeringen likevel og jeg ikke har noen spesielle ambisjoner om å nå langt med Nira, er kanskje dette ikke så dumt.

3 kommentarer:

  1. hmmmm så du er volleyball dame du? det viste jeg ikke...

    SvarSlett
  2. Gjorde du ikke? Har spilt volleyball siden jeg var 17, men hadde 5 års pause fra jeg var 25 til 30 år (det var da jeg kjøpe hund første gang og da ble det ikke tid til andre ting). Gjorde come back for 2 år siden, og har siden da spilt på 2. divisjonslaget til Dalen.

    SvarSlett
  3. stilig... alt du får tid til.

    SvarSlett