fredag 21. mai 2010

Hundetrening siste mnd + tur i dag


Pga at jeg har fått bekkenløsning har det ikke blir så mye turer og trening med hundene den siste tiden. I forrige uke skulle egentlig Kajsa og jeg vært på treningssamling i Førde, men jeg måtte bare innse at jeg ikke kom til å klare flere dager med trening på rad, så vi måtte trekke oss.  Likevel har det blitt litt trening da. Bildet under viser sporloggen etter dagens lille økt med sporoppsøk på en åpen gresslette. Sporene var ca 100 meter lange og oppsøkene gikk helt fint. Det var en del sidevind, så jeg valgte i gå oppsøkene i medvind. Ellers i det siste har det blitt en del runderingstrening. Vi har skiftet over til halsmelding og det fungerer stort sett greit :-)

Før vi tok sporene var jeg på tur med hundene i Hordnesskogen. Det var en kanonfin tur i strålende solskinn. Siden jeg har fått ny mobiltelefon MED kamera, måtte kamera testes. Nira og Kajsa meldte seg nesten frivillig til å bli tatt bilde av. Resultatet kan sees over.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar